1. Üldine info
    1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad AS Profline, registrikood 10480935, KMKR nr. EE 100369997, Veerenni 29, Tallinn, e-mail: info@profline.ee, edaspidi nimetatud Ettevõtja ja ostu sooritanud isiku edaspidi nimetatud Kliendi vahel tekkivaid õigussuhteid toodete ostmisel Ettevõtja e-poes.
    1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
    1.3. Ettevõtjal on õigus muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitatakse e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
    1.4. Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluse kaubavalikust, hindadest, hulgimüügi hindadest ja allahindlusest.
    1.5. Ettevõtja ei paku veebipoe kaudu toodetele eritellimuste esitamise võimalust. Kõik hulgitellimused ja tootearenduse soovid palume edastada info@profline.ee või profline@profline.ee meiliaadressidele.
    1.6. Ettevõtja ei paku tarbijale lepingu esemete lepingu täitmise järgset lepingu eseme hooldusteenust või klienditeenust. Esemete hooldamine toimub ainult vastavalt kõikide esemete külge õmmeldud hooldusjuhendile.
  2. Hinnainfo
    2.1. Toodete hinnad on toodud toodete juures ning sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20 %.
    2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Kliendi poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse Ostukorvis.
    2.3. Sooduskupongi koodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist Ostukorvis.
  3. Tellimuse vormistamine
    3.1. Klient lisab toote Ostukorvi pärast toote ning vajadusel suuruse ja värvi valimist tootelehel, kasutades selleks nuppu „Lisa ostukorvi“.
    3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid Ostukorvist eemaldada kuni toote/toodete eest tasumiseni.
    3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb Ostukorvis sisestada vajalikud andmed, valida makseviis ning vajutada nuppu „Mine kassasse“.
    3.4. Tellimus loetakse lõplikult vormistatuks pärast „Tellimus koos maksekohustusega“ nupule vajutamist.
    3.5. Teatise tellimuse kinnituse kohta saadab Ettevõtja Kliendi e-posti aadressile.
    3.6. Kliendi tellitud toote puudumisel tühistab Ettevõtja tellimuse. Tellimuse võib tühistada nii osaliselt kui ka täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse Klienti koheselt. Osalise tühistamise korral võib Ettevõtja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimuse suhtes – kas ülejäänud tellimus lähetada või tühistada.
    3.7. Hulgikliendi tellimuste korral võetakse Kliendiga ühendust ja täpsustatakse makse- ja tarnetingimused.
  4. Tasumine
    4.1. Veebikeskkonnas (e-poes) sooritatud ostude eest tasub Klient 100 % ettemaksuna eurodes.
    4.2. Veebikeskkonnas (e-poes) oste sooritav hulgiklient saab kontaktvormi kaudu kokku leppida eraldi tarne- ja maksetingimustes.
    4.3. Tellimuste eest saab tasuda:
    4.3.1. Pangaülekandega
    4.3.2. Pangalingiga
    4.3.3. Krediitkaardiga
    4.4. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas läbi Maksekeskuse – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Ettevõtjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  5. Toodete kohaletoimetamine kliendile
    5.1. E-pood tarnib tooteid Eestisse.
    5.2. Tooteid tarnitakse Kliendile Omniva* pakiautomaadi, postkontori*** ja kulleri**** teenustena, Itella SMARTPOST OÜ ** poolt pakutavate teenustena ja DPD Pickup pakiautomaadi ja pakipoe teenustena.
    5.3. Tellimuse täitmisel tuleb Teile e-posti teel teade, milles leiate jälgimisnumbri. Jälgimisnumbri abil saate jälgida oma paki teekonda.
    5.4. Omniva saadetised on jälgitavad Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas aadressil http://www.track-trace.com/post
    5.5. Itella SmartPOST saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing.

5.6.DPD saadetised on jälgitavad  https://www.dpd.com/ee
5.7. Saadetise info esmakordne liikumine jälgimiskeskkonda peale paki postitamist võib mõningatel juhtudel viibida kuni 24 h.
5.8. Klient tasub Toodete kohaletoimetamisega kaasnevad kulud. Sõltuvalt paki suurusest ja kaalust on saadetise tasu alates:
• Eestis: Omniva pakiautomaati – 3.00 EUR; Itella SmartPOST pakiautomaati – 3.00 EUR ; Pakk postkontorisse – 3.84 EUR; Omniva kuller – 5.00 EUR; DPD pakiautomaati – 3.00 EUR.
5.9. Hulgiklientide kauba kohaletoimetamise viisi ja kulud lepitakse kokku hinnapakkumise alusel iga hulgikliendiga eraldi. Hulgitellimuste tasumine toimub arvete alusel.
5.10. Transporditasuta on võimalik tellitud tooted kätte saada AS Profline kaupluses – Veerenni 29, Tallinn, esmaspäevast  reedeni kell 9.00-16.30.
5.11. Paki kättesaamiseks palume kaasa võtta tellimuskinnituse number ning kehtiv isikut tõendav dokument. Juhime tähelepanu, et pakile tuleb kauplusesse järgi minna 14 tööpäeva jooksul peale e-mailile kinnituse saamist. Kui pakile õigeaegselt järgi ei jõua, siis tagastatakse see Profline AS kaupluse lattu, kus vormistatakse tagastus.

* Omniva pakiautomaat – Pakiautomaati tellimise eeliseks on head asukohad, pikad lahtiolekuajad ning järjekordade puudumine. Omnivaga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

** Itella SmartPOST pakiautomaat – Pakiautomaati tellimise eeliseks on head asukohad, pikad lahtiolekuajad ning järjekordade puudumine. SmartPOSTiga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

*** Pakk postkontorisse – Paki saabumisest postkontorisse teavitab Omniva teid postkasti tuleva teatega, millel on märgitud postkontori asukoht ja Teie paki hoiuaeg.

**** Omniva kuller – Saadetise saabumisest teatab kuller teile telefoni teel. Kui te ei ole saadetise kohaletoimetamise hetkel kättesaadav, jäetakse saadetis postkontorisse hoiule seitsmeks kalendripäevaks. Teile jäetakse postkasti teavitus, millel on märgitud hoiutähtaeg ja postiasutuse nimetus, kust paki kätte saab.

*****DPD pakiautomaat – DPD Pickup on jõudsalt laienev pakkide saatmise ja väljastamise võrgustik, mis hõlmab endas nii sisetingimustes olevaid pakipoode kui ka välitingimustes olevaid pakiautomaate ja pakiroboteid. Kõik DPD Pickup pakiautomaadid ja pakipoed asuvad lihtsasti ligipääsetavates kohtades. Pakkide kättesaamine on kiire ja mugav! Kui pakk on jõudnud DPD Pickup pakipunkti, saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal! Pakk väljastatakse nii pakipoodides kui ka pakiautomaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel. Pakki hoitakse DPD Pickup pakipunktis seitse kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning seitsmendal päeval tagastatakse pakk saatjale.

Tellimused täidetakse ning postitatakse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist. Toote kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Pühade ajal ja allahindlusperioodidel võivad tarneajad olla tavapärasest pikemad. Loodame Teie mõistvale suhtumisele.

  1. Toodete tagastamine ja vahetamine
    6.1. E-poest ostu korral on Kliendil õigus põhjust avaldamata tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates toote kättesaamisest, esitades Ettevõtjale kirjaliku (posti teel või digitaalallkirjaga) või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) või täites e-poe veebilehel allalaetava tagastuslehe.
    6.2. Tagastuslehe kättesaamist kinnitab Ettevõtja Kliendile saadetava teatega.
    6.3. Klient on kohustatud tagastama Toote 14 kalendripäeva jooksul arvates taganemis-avalduse esitamisest. Taganemistähtaega arvestatakse päevast, mil Klient või tema nimetatud kolmas isik, kes pole kauba vedaja, on saanud toote enda valdusesse. Juhul, kui tellimus koosneb rohkem kui ühest saadetisest, arvestatakse taganemistähtaega viimase paki Kliendini saabumise päevast.
    6.4. Tagastuslehe kättesaamisel tagastab Ettevõtja Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Kliendi kantud Toote kättetoimetamise kulud.
    6.5. Toote palume tagastada võimalusel originaal-transpordipakendis (Kliendil palume tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata) ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad kaubad korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Kui tagastamisel kuuluv Toode ei vastanud tellitule (nt. vale või defektiga Toode), tasub tagastamisega seotud kulud Ettevõtja.
    6.6. Tagastatav Toode peab olema kasutamata ja rikkumata (kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil).
    6.7. Juhul, kui Klient soovib Toote vahetamist, parandamist või asendamist, palume Kliendil täita tagastusleht.
    6.8. Tarbijal on toote tagastamis- või vahetamisõigus, kui tagastamisele või vahetamisele kuuluv toode on täiesti kasutamata, tootel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid, sealhulgas Kliendile väljastatud arve. Taganemisõigus kaob, kui toode on kasutatud (vt.p.6.6), puuduvad identifitseerimist võimaldavad etiketid ja ostu tõendav dokument.
    6.9. Kliendil on võimalik toode välja vahetada 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist, kui tellitud toote suurus ei sobinud ja Ettevõttel on pakkuda asenduseks sobivas suuruses toode. Ettevõttega on alati soovitav enne asendamist ja vahetamist konsulteerida kontaktvormi, e-maili info@profline.ee või telefoni 505 5890 teel esmaspäevast reedeni 8.30 – 16.30.
    6.10. Toodetele ei kehti 14-päevane tagastusõigus, kui tegemist on selliste Toodetega, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva Kliendi isiklikke vajadusi või valmistatud Kliendi esitatud tingimuste kohaselt.
    6.11. Ettevõtja ei paku tarbijale lepingu esemete lepingu täitmise järgset lepingu eseme hooldusteenust või klienditeenust. Esemete hooldamine toimub ainult vastavalt kõikide esemete külge õmmeldud hooldusjuhendile.
    6.12. Juhul, kui Jaeklient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet on jaekliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigisiseseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis. Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamineTarbijavaidluste komisjonis on kaebuse läbivaatamine tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
    6.13. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Harju Maakohtusse.
  2. Pretensioonide esitamine
    7.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Ettevõtja kahe aasta jooksul alates toodete Kliendile müümisest, müügiarve alusel.
    7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või Toote puuduste avastamisel kohustub Klient sellest koheselt, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul mittevastavusest teada saamisest, teavitama Ettevõtjat, saates vastava info e-posti aadressile: info@profline.ee või kirjalikult AS Profline aadressile – Veerenni 29 Tallinn, 10135. Klient on kohustatud lõpetama koheselt toote kasutamise. Tagastatav toode peab olema puhas.
    7.3. Lepingule mittevastava või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda Ettevõtjalt kohustuse täitmist, taganeda lepingust või öelda leping üles ning nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist ning rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
    7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või defektse toote korral on Kliendil õigus nõuda esmalt Toote tasuta parandamist või asendamist nõuetele vastava või puudusteta Toote vastu või tagastada Toode Ettevõtja kulul.
    7.5. Kliendil on õigus nõuda Toote ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ning Toote eest tasutud summade tagasimaksmist, kui:
    • Ettevõtjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada;
    • Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub;
    • Ettevõtja ei ole toote puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud;
    • Ettevõtja on Kliendile tekitanud põhjendamatuid ebamugavusi.
    7.6. Nõuetele mittevastava Toote tagastamise korral hüvitatakse Kliendile Toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul. Ettevõtjal on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni Klient on tagastanud tema käes oleva Toote või esitanud tõendi, et ta on selle Toote tagasi saatnud.
    7.7. Ettevõtja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui:
    • Toote väärtus on langenud või Toode on kahjustunud Kliendi süül;
    • Puudused on tekkinud Toote mittesihtotstarbelise kasutamise, sh. hooldusjuhiste mittejärgimise tõttu;
    • Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu;
    • Puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
    7.8. Juhul, kui Kliendi ja Ettevõtja vahel on tekkinud erimeelsused Toote puuduste osas, on Kliendil õigus pöörduda pretensiooniga Ettevõtja poole, märkides kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) esitatud kaebuses ära oma nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, tootel esinev puudus ning omapoolne soovitav lahendus. Ettevõtja vastab Kliendi kaebusele kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (e-kiri) 15 päeva jooksul.
    7.9. Juhul, kui Jaeklient ja Ettevõtja ei saavuta vaidluse osas kokkulepet on jaekliendil õigus pöörduda vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigisiseseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis. Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine .Tarbijavaidluste komisjonis on kaebuse läbivaatamine tasuta. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
    7.10. Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamine ODR-platvormi vahendusel link.
    7.11. Komisjoni otsusega mittenõustumisel on pooltel õigus pöörduda Harju Maakohtusse.
  3. Isikuandmete töötlemine

8.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina. Ettevõtja ei avalda talle teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
8.2. Klient annab e-poes andmeid sisestades ning AS Profline tellimistingimustega nõustumisel õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, e-maili aadress, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.3. Andmeside Kliendi ja pankade vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Ettevõtjal puudub ligipääs Kliendi konfidentsiaalsetele pangarekvisiitidele. Tellimuse esitamisega annab Klient nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks Maksekeskuses ulatuses, mis on vajalik finantsteenuse osutamiseks.
8.4. E-poel www.profline.ee/pood on õigus kasutada Kliendi elu- või asukoha aadressi ning e-maili aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile ainult Kliendi nõusolekul.
8.5. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.6. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
8.7. Kliendi poolt Ettevõtjale ostu sooritamisel esitatud isikuandmed on kaitstud ning neid töödeldakse vastavalt isikuandmete kaitseseaduse nõuetele.
8.8. Isikuandmeid kogutakse ning neid töödeldakse järgmistel eesmärkidel: ostuanalüüside ja kokkuvõtete tegemiseks, Kliendile pakkumiste tegemiseks aga ka Kliendi rahulolu küsitluste korraldamiseks.
8.9. Kliendi isikuandmeid töötleb AS Profline (registrikood 10480935, Veerenni 29, 10135 Tallinn).
AS Profline võib volitada isikuandmeid töötlema teisi juriidilisi isikuid (volitatud töötleja) tingimusel, et sellise töötlejaga on sõlmitud leping, mille kohaselt volitatud töötleja on kohustatud hoidma töödeldavaid isikuandmeid konfidentsiaalsetena ning tagama isikuandmete kaitse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele.
8.10. Ajakohase juriidiliste isikute nimekirja teeb AS Profline Kliendile kättesaadavaks Kliendi taotluse alusel, mis on esitatud kirjalikult AS Profline aadressile Veerenni 29, 10135 Tallinn või digiallkirjastatuna aadressile profline@profline.ee.